Afaceri profitabile

...investeste inteligent!

  • Măreşte caracterele
  • Dimensiune normală caractere
  • Micşorează caracterele

Inregistrare firma noua la ITM si activarea parolei Revisal

Email
Evaluare utilizator: / 27
Cel mai slabCel mai bun 

Actele necesare pentru inregistrarea unei firme la ITM si activarea parolei Revisal

Inregistrarea unei firme noi la ITM se face in situatia cand aveti deja primul angajat cu contract individual de munca. Pentru inregistrare va trebuiesc urmatoarele :

1. Actele societatii : actul constitutiv al societatii, certificatul unic de inregistrare (CUI) si sentinta judecatoreasca de infiintare a societatii in ORIGINAL + COPII;

2. Contractul de munca (contractele) in 3 exemplare plus carnetul de munca, iar in cazul in care angajatul nu poseda carnet de munca, declaratie pe proprie raspundere ca nu are carnet de munca, copie dupa CI/BI, copie dupa certificatul de nastere si dupa ultimul act de studii.

3. Bliblioraft plus trei dosare cu sina

La ITM veti primi un cod de inregistrare pentru firma si un numar de inregistrare pentru contractul individual de munca.

Pentru Faceti cerere pentru inregistrari online prin programul Revisal si veti primi parola de acces in program.

 

Atentie !

Angajatorii care nu trimit contractele de munca la ITM cel mai târziu în ziua anterioara începerii activitatii unui angajat risca amenzi de 1.500 de lei pentru fiecare contract neînregistrat, iar pentru declararea unor date eronate pot primi amenzi de pâna la 5.000 de lei.

 

Inregistrare firma cod 7810 la ITM

Daca ati infiintat o firma pentru "selectia si plasarea fortei de munca" cod CAEN 7810 , atunci aceasta trebuie inregistrata la ITM inainte de inceperea activitatii , conform Legii 156/2000 republicata. (Art.8 lit. e).

In aceste conditii trebuie depusa la ITM cererea pentru inregistrare impreuna cu actul contstitutiv al societatii si certificatul de inmatriculare la Registrul Comertului, din care sa reiasa ca activitatea principala o constituie "selectia si plasarea fortei de munca" cod CAEN 7810.

Totodata, trebuie sa inregistrati firma si la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal .

 

Depunerea online a declaratiilor si transmiterea registrului de evidenta a salariatilor in format electronic:

Programul Revisal

 

In vederea obtinerii contului de utilizator, la ITM se depun urmatoarele documente:

 

1. Cerere de eliberare parola - daca se compleateaza de mana adresa de email sa fie cat mai clara

2. Certificatul de inregistrare al angajatorului

 

Dupa inregistrare veti primi plicul securizat de la ITM continand contul de utilizator si parola.

Pentru activarea contului si efectuarea de inregistrari urmati aceste instructiuni .

 

(sursa: itmmures.ro)

Depunerea online a declaratiei fiscale privind stabilirea comisionului datorat si a declaratiei inventar se face dupa obtinerea de catre angajator a datelor de autentificare si acces, respectiv "nume utilizator" si "parola".
Transmiterea on-line a registrului general de evidenta a salariatilor in format electronic se face dupa obtinerea de catre angajator a datelor de autentificare si acces, respectiv "nume utilizator" si "parola".
Acestea se elibereaza de catre inspectoratul teritorial de munca, in a carui raza teritoriala angajatorul isi are sediul sau domiciliul, in baza unei imputerniciri (conform modelului) semnata si stampilata de reprezentatul legal al angajatorului, insotita de o copie a certificatului de inmatriculare, codul de identificare fiscala sau a actului de identitate, dupa caz. Mentionam ca adresa de e-mail valida, este absolut necesara pentru a face confirmarea obtinerii datelor de autentificare si pentru activarea accesului pe portal.
Daca angajatorul a ridicat "nume utilizator" si "parola" pentru depunere on-line a declaratiilor fiscale si doreste utilizarea acestora si pentru transmiterea online a registrului electronic, trebuie sa solicite acest lucru la sediul inspectoratului teritorial de munca, in a carui raza teritoriala angajatorul isi are sediul sau domiciliul, in baza unei imputerniciri (conform modelului) completata corespunzator. Urmeaza ca in 24 de ore de la solicitare sa se activeze accesul on-line pentru registrul electronic utilizand "nume utilizator" si "parola" primite deja pentru declaratii.

Detalii suplimentare despre modalitatea de lucru online, puteti afla din: Instructiuni Declaratii si Instructiuni Registru.

(sursa: itmonline.ro)

 

 

 

Sondaj afaceri preferate

Afacerea preferata
 

Login

Utilizatori online

Avem 38 vizitatori online

Statistica

Membri : 17
Conţinut : 164
Link-uri web : 16
Număr afişări conţinut : 581800

Parteneri